Nokia 3.1 un telefon destul de bun

Am Nokia 3.1.
Am avut la începutul anului Huawei P8 Lite. Am fost foarte mulțumit de el, însă la doar câteva luni s-a defectat antena pentru wifi, aceași antenă prin care funcționează și radioul FM, și bluetooth.
Așa că l-am dat soției, ea folosește doar datele mobile, așa că nu o deranja.
Și mi-am cumpărat Nokia 3.1. Are 16 GB, cameră de 13 MP. În fine, e destul de bun.
Sunetul este mai slab ca la Huawei, dar deocamdată merge wifi, și asta contează.
Sigur nu este la fel de bun ca un Samsung S 9, dar și prețul contează.
Nokia a fost lider de piață pe segmentul telefonie mobilă ani de zile, însă contractul cu Microsoft i-a coborât mult.
Acum că a scăpat de ei și merge pe Android ar putea deveni iarăși brandul numărul 1.

Comentarii

Gabi a spus…
Eu am un Nokia 6 și e bunicel. Am avut Samsung Galaxy S8+ și nu se compară.
Elena a spus…
Mi se pare super Nokia 3.1. îl am de când a apărut și merge fără probleme
Eu zic că a meritat banii.
Anonim a spus…
La Altex costă 560 lei, acum în 2020.
Am și eu tot 3.1 și cred că este foarte reușit.
Dacă se va strica voi cumpăra tot ceva Nokia.

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?