Sonerii de telefon

Mă tot gândesc să schimb soneria la telefon. Acum am melodia "bla-bla-bla", dar aș pune altceva.
Cum să fie soneria la telefon?
În primul rând să se audă tare, căci dacă e zgomot în jurul meu și am și haina trasă pe mine nu o aud.
Dar în același timp vreau să fie o melodie ceva, nu sunete de cocoș sau pisici nebune, ca să nu se uite toți după mine ca după elefanți când îmi sună telefonul.

Am căutat și voi mai căuta. Dacă găsesc ceva poate voi face update la acest articol. Sau poate scriu altul nou...
Cuvinte cheie: sonerie, telefon, melodie.
Recomandări: cumperi ieftin, fără antisistem, medicamente pentru orice.
Linkuri externe: colesterol mici și bere, fă binele, iubesc România.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?