Schimbat monede la Kaufland 2020

Monede Kaufland
Și în 2020 am avut nevoie să schimb monede. Acele monede care s-au adunat la pușculiță.
Așa că am luat monedele și a început goana după "schimbătoare" adică tonomat de schimb monede.
La Lidl în două magazine nu funcționa. Așa că am mers la Kaufland. La primul Kaufland nu funcționa, la fel și la al doilea, și cred că nicăieri nu funcționează vreun tonomat.
Noroc că am întrebat (la acest al doilea magazin) paznicul. El m-a îndrumat să întreb la informații, iar acolo mi s-a spus că au nevoie dar trebuie să le numere.

Când m-a întrebat câte monede am am zis că vreo 60 de lei, asta pentru că nici eu nu știam.
Doamna de acolo mi-a zis să pun monedele într-o borsetă pe care scria sigla magazinului lor. Și după ce i-a numărat a venit cu bancnote (95 lei) în aceași borsetă. probabil că nu avea voie să i-a banii în mână.

După aceea am mulțumit și am plecat la cumpărături.

Cuvinte cheie: Kaufland, monede, tonomat schimb monede, cumpărături.

Mai poți citi și:

Alte articole recomandate:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?