Cum zboară elicopterul pe Marte

Când am auzit că a zburat un elicopter pe Marte am rămas perplex. Și mulți alții, că și mine și-au pus întrebarea: cum.

Atmosfera pe Marte este foarte, foarte slabă. Nesemnificativă. 
Acum deh! Eu nu am fost pe Marte să văd cu ochii mei și să măsor densitatea "aerului", nici presiunea lui. Știu doar ceea ce savanții ne spun.

Bun. Întrebarea întrebătoare: cum poate zbura un elicopter fără are?

Ei bine răspunsul este simplu. Și anume:
Când a fost trimis elicopterul pe Marte a fost trimis și mult aer (de pe Pământ), aer ultra comprimat.
Astfel a zburat în premieră un elicopter pe Marte, folosind aer de pe Pământ.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii