Dacă nu ar exista cuvinte cu mai puțin de 3 litere

Articol publicat în categoria limbi străine

Altă limbă
Articolul nu conține cuvinte cu mai puțin de 3 litere.

Întotdeauna fost curent este nou.
Mereu mereu încercat fața celor trendul.
Astăzi exemplu îmbrăcat  scumpă haină.  geacă piele scumpă pentru românii. Apoi pantalonii firmă rupți juliți modă.  asemenea picioare încălțăminte niște papuci Gucci,  modă net Abi.

Desigur permit haine mine,  vreau mare putință.  aceea trebuie modă. Chiar prețul frigiderului.

Aici articolul complet, scris cu toate cuvintele:
Întotdeauna am fost la curent cu tot ce este nou.
Mereu și mereu am încercat să fiu în fața celor ce au trendul cu ei.
Astăzi de exemplu m-am îmbrăcat cu cea mai scumpă haină a mea. O geacă de piele cam scumpă pentru noi românii. Apoi pantalonii de firmă rupți și juliți cum e la modă. De asemenea în picioare ca încălțăminte niște papuci Gucci, că e la modă pe net cu Abi.

Desigur că nu îmi permit ce haine am pe mine, dar eu vreau să mă dau cât mai mare cu putință. Și de aceea trebuie să mă fac la modă. Chiar și cu prețul frigiderului gol.

Mai poți citi și:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?