Dumnezeu, Biblie, credință partea 1

Articol publicat în categoria credință

Aud mereu oameni care vorbesc despre Dumnezeu și oameni care susțin că sunt credincioși. Dar.....
În primul rând trebuie menționat faptul că:
A merge la Biserică și a crede în Dumnezeu nu este tot una.
În al doilea rând faptele lor îi dovedesc.
Căci degeaba susține cineva că este credincios dar prin faptele lui se vede contrariul.

Pentru că sunt un om care chiar crede în Dumnezeu, și asta încă din copilărie când am întrebat pe mama: "Cine l-a făcut pe Dumnezeu?".
Normal că atunci eram copil mic. Dar apoi am crescut și am început să pun tot mai multe întrebări.
Fără să pui întrebări nu vei afla răspunsuri.

Astfel am ajuns să citesc Biblia, și încă sute și sute de alte cărți, religioase sau istorice, psihologie, etc..
În timp m-am convins că trăim într-un Matrix, că nici o religie, biserică, cult sau mișcare religioasă nu îmi va revela Adevărul.
Am înțeles că doar Biblia poate fi singurul răspuns.

Din păcate majoritatea celor care se consideră credincioși nu au citit niciodată Biblia.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?