Moș Nicolae și cadoul dorit

Articol publicat în categoriile cadou, Moș Nicolae

Spre deosebire de Moș Crăciun care este părtinitor, Moș Nicolae este așa cum vrem noi să fie, sau mai bine spus cum ne permitem noi să fie.
Pentru că trăim în România, țară dezvoltată, puțini oameni sunt atât de săraci încât să nu își permită un telefon deștept cu ajutorul căruia să își comande online cadoul. Cadou din partea lui Moș Nicolae.

Legenda spune că în ajun bocancii trebuie să arate ca noi pentru ca Moșul să îi umple cu cadouri.
Ar fi tragic ca Moș Nicolae să vină și să nu lase nici un cadou pentru că bocancii duhnesc a câine mort.

Citește și: 30 de ani de la Revoluție

De unde atâta energie pentru Moșii ăștia, Crăciun și Nicolae, nu știu. Dar probabil că dorm tot anul și în ajunul specific dau fuga prin casele oamenilor.
Până la urmă nu îmi pasă cum face, eu vreau cadoul meu.
Cadoul dorit de mine:
Să am iarăși 17 ani
Și dacă nu poate asta, dacă cer prea mult, măcar așa de consolarea poate îmi lasă în bocanci, mai exact lângă bocanci un milion de euro, poate fi și dolari sau lire sterline.

Linkuri externe:
Este încălzirea globală motiv de panică?
Ananas premiul pentru notă bună
A venit iarna și ne-a prins în...
Moralitate împotriva curentului

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?