Ce aș face dacă aș avea un milion de euro

Pe ce aș putea să cheltuiesc un milion de euro?



În primul rând cred că mi-aș cumpăra haine de firmă. Nu Guci sau Armanii, că astea chiar sunt de fițe. Dar ceva Adidas, Nike, Pierre Cardin etc, căci sincer m-am săturat de haine ieftine din Decathlon.

Apoi cred că mi-aș lua un laptop - să creezi conținut pentru blog de pe telefonul mobil nu este chiar așa simplu.

O mașină. Da mi-aș lua o mașină. Nu să mă dau mare, însă când merg la cumpărături la Carrefour sau Auchan și plec de acolo cu sacoșile cu autobuzul aglomerat - îmi pierd pofta de viață.

Apoi cu siguranță că mi-aș pune la punct casa. Căci renovarea ei pentru a putea fi cât de cât normală costă cam 20.000€.

Probabil că vreo 50 de mii de euro i-aș pune deoparte pentru zile negre, iar restul de bani, destul de mulți l-aș investi în rude, prieteni sau cunoștințe (unde consider că se merită - desigur). În nici un caz nu l-aș dona unor necunoscuți.

Concluzia. Dincolo de faptul că probabil nu voi avea niciodată un milion de euro? Măcar știu ce aș face cu ei, în caz că miracolul se va întâmpla, nu mă va prinde nepregătit.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?