Ghiozdanul elevului și sacul de ciment

Ghiozdan elev clasa 6

Chiar mă întrebam de multe ori de ce gheozdanul copilului meu este atât de greu.


Și m-am tot gândit la chestia asta până într-o zi când folosindu-mi facultatea mentală la maxim am avut deodată o epifanie.

Iată ce am aflat!


Copiii din ziua de astăzi nu mai au copilărie - adică nu se mai duc cu vaca pe camp ca acum 100 de ani - nici nu fac treburi pe acasă, nici cu sportul nu se prea omoară... Legume în fața telefonului, laptopului sau televizorului.

Ministrul educației vrea ghiozdan greu pentru toți elevii


Așa că Ministerul Educației a convenit să facă în așa fel încât viitorii muncitori pe șantier să fie obișnuiți cu sacii de ciment în spate, încă din școală.

Excepție de la regulă


 Excepție făcând cei care vor urma o facultate și apoi vor deveni pioni importanți ai Matrix-ului corporațiilor.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?