Materiile preferate de mine la școală

Deși au trecut mulți ani de atunci îmi aduc bine aminte ce anume mi-a plăcut la școală și ce nu.

Mi-au plăcut și am învățat foarte bine la materiile, chimie, fizică, biologie, matematică, istorie și geografie.
Am fost olimpic la toate acestea discipline iar la chimie și fizică am câștigat locul întâi pe lume.
Citește și: Distrugeți cărțile și caietele, ne trebuie tabletele
Glumesc desigur.
Mi-au plăcut desenul, sportul și muzica. Și nici măcar la astea nu am excelat.

Dar ar fi fost interesant să îmi fi plăcut fizica și chimia. Poate aș fi ajuns un savant și aș fi descoperit pe vreo nouă teorie științifică, poate.


Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?