O pizza quadro stagioni la Pizza Athos București

În această seară nu a mai rezistat tentației am luat familia și am ieșit la o pizza.

De mult nu mai mâncasem o pizza în oraș.
Așa că am fost la pizza Athos.

Am comandat și niște mici, cât e un Cappy de portocale pentru copii, o bere cu lămâie pentru soția mea, o Cola pentru mine, și câte două pizza quatro stagioni.
Mi-a plăcut mult mai ales pentru faptul că totul se prepară pe loc, nu cocă congelată sau alte tâmpenii.

Și cum mâncam eu așa, mi-a trecut prin cap o idee: cum ar fi dacă totul ar fi gratis?
Nu cred că vom avea răspunsul niciodată. Așa că am plătit plus șpaga pentru chelnerii, și am plecat să facem ceva cumpărături prin Carrefour.
A fost o seară mișto.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?