Amendă că beam bere pe stradă

Mergeam și eu așa cileanu pe stradă, cu o bere în mână, gândidu-mă la conspirația asta a globetei și de-o dată hop poliția.

M-au oprit domnii polițiștii și mi-au cerut actul de identitate. Eu le-am dat permisul de conducere emis de Marea Britanie pentru că cartea mea de identitate rămăsese acasă.
Și domnii polițiștii voiau să mă amendeze că beau bere pe stradă. Iar eu le tot spunem că e bere fără alcool.
Într-un final după ce le-am explicat că sunt scriitor și jurnalist, și fac pamfleturi, și că voi povesti și despre ei, au decis să mă lase fără amendă, mai ales că pe partea cealaltă a străzii, în fața unei alimentare niște băieți făceau scandal.
Până la urmă eu tot nu am înțeles dacă este ilegala sau nu să beau bere fără alcool în public. Pentru că Fanta am voie.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?