Lovitura de stat din decembrie 1989

În decembrie 1989 a avut loc în România o revoluție. Atunci România a scăpat de dictatură.

Că au fost și spioni străini care au ajutat la acest lucru nu încape îndoială. Dar îmi spunea zilele trecute cineva că de fapt Revoluția a fost o lovitură de stat. Și tot acea persoană mi-a recomandat să nu vorbesc despre asta pentru că voi supăra anumite persoane.
Numai că, eu căpos din fire nu pot să tac pur și simplu. Doar că, lovitura asta de stat nu este așa simplu de explicat. Și nici nu cred că a fost o simplă lovitură de stat.
Faptul că unii au profitat de situație, s-au că își făcuseră planurile din timp, nu înseamnă că ei au făcut revoluția.
În memoria colectivă vor rămâne mereu acei eroi care și-au dat viața în acea luptă contra comunismului.
Faptul că după revoluție România a devenit marioneta UE și USA, este o altă poveste.


Ce mi-a atras atenția în mod deosebit este faptul că în 1989 România scăpase de datoria externă. Iar în discursul său președintele Nicolae Ceaușescu a spus că din acest moment România a devenit cu adevărat liberă și independentă, atât politic cât și financiar.

Și imediat cum România a scăpat de datorii a venit Revoluția și imediat, în câțiva ani datoria externă a României a devenit uriașă.
Au trecut anii si aurul, petrolul, gazele, apă, energia electrică, terenurile agricole, și aproape tot a fost cumpărat de corporații străine, România fiind în 2019 orice dar nu independentă financiar.

La lovitura de stat, sau Revoluție, noi Românii am scăpat de dictatură. Dar am pierdut o țară: a noastră. Pentru că o mare parte din români pleacă afară la muncă, iar cei rămași în țară doar bine nu o duc.

Și atunci ce am câștigat la Revoluție, căci mai bine economic nu?
Ei bine am câștigat dreptul să vorbim. Și vorbim orice, chiar să spunem și adevărul. Adevăr care pare o prostie în multitudinea de neadevăruri.
Am scăpat de doctrina și propaganda comunistă și am înlocuit-o cu propaganda americană.

Și atunci pare logic și normal să ne întrebăm dacă Revoluția a fost revoluție?

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?