Rosturi strâmbe la faianță

Mi se plânge o vecină cum că meseriașii de faianțari nu iau pus faianța dreaptă, că rostirile sunt strâmbe.

M-am dus să văd cu ochii mei. Și ce văd? Puțin de tot la rosturi...
Niște mici defecte pe care nici nu le-aș fi observat dacă nu mi le arata vecină.

Citește și:



Și eu mă întreb așa ca prostul:
"Chiar nu se poate căca din cauză că rosturile sunt un pic strâmbe?" 
"Nu se poate spala pentru că îi sar în ochi rosturile imperfecte?"

Linkuri externe:
Am dat cu lavabil și ies pete gălbui. Ce este de făcut?
La cât timp se zugrăvește o casă?
Cum se face termoizolație cu polistiren?

Linkuri sponsorizate:
Manoperă zugrăvit București

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?