Cele mai bune idei îmi vin pe WC

Articol publicat în categoria gânduri

Sunt anumite lucruri despre care lumea civilizată nu vorbește. Zona TABU.

Dar totuși, faptul că stai pe WC este o risipă de timp - cineva trebuie să aducă în discuție această chestiune.
Deci, îți risipești timp prețios din viața ta scremându-te să dai afară "otrava", mai ales când ești constipat.

De ce în acest timp nu ai face ceva folositor?
Ca exemplu poți intra pe Wikipedia și să citești: asta. Sau îți poți stoarce creierii încerca să descoperi răspunsul la întrebarea: "cum trăiești liniștit cu 150 milioane de euro sub pat?".

Eu personal când stau pe WC mă gândesc la una, la alta. Îmi vin idei năstrușnice pentru blog. Ultima dată am încercat să îmi imaginez cum se deschid geamurile pe Stația Spațială când a tras vreunul o bășină puturoasă.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?