M-am întors în timp pentru a îmi schimba viața

După o viață de greșeli succesive, am stat și am rumegat în liniște tot ce am greșit și ce a-și schimba dacă aș avea ocazia.

Și am tot visat de atunci să primesc o șansă să mă întorc în timp să îmi schimb destinul.
Și într-o dimineață minunea s-a întâmplat: M-am trezit cu 5 ani în urmă.

Am fost extrem de buimăcit și nu știam ce se întâmplă cu mine. Apoi am înțeles: am primit o nouă șansă. Astfel am decis să nu mai calc pe aceleași urme greșite și să îmi schimb viața.
Am început prin a nu mai jucat la păcănele. Am renunțat la ieșirile cu prietenii la cârciumă. Am renunțat la mai cumpăra haine scumpe doar de dragul să fiu privit cu respect de alții. Am început să pun bani pe bani și am început o strategie de pariere care să îmi aduc profit.
Am început să petrec mai mult timp cu familia iar cu munca am lăsat-o mai moale. Am început să ies mai mult în natură, să merg în parcuri, să fac exerciții fizice, să mănânc sănătos, să trag de fiare și să dau la sacul de box.
În felul acesta cred că atunci când voi ajunge în 2024 viața mea va fi altfel decât în momentul în care m-am întors înapoi în trecut.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?