Cel mai puternic afrodisiac atrage femeile ca un magnet

Precum hipnotizate un grup mare de femei tinere dădeau târcoale unui bărbat în vârstă.

Și drept să fiu chiar nu știu ce vedeau la el!? Adevărat, că mai demult am văzut un film în care un bărbat urât a inventat o licoare magică, gen parfum afrodisiac sau ceva de genul, și femeile mureau după el.
Doar că ăsta era un film.

În lumea reală nu există așa ceva, sau cel puțin așa cred eu.
Așa că, curios fiind m-am dus lângă acest bărbat să încerc să observe ce anume îl făcea să atragă femeile.
Mi-am făcut cu greu loc printre femeile ce îl înconjurau și am simțit mirosul! Din cap până în picioare, până și respirația, până și transpirația, îi miroseau. Acest bărbat bătrân mirosea precum un parfum deosebit.
Era acel miros de dolari. Mulți dolari. În buzunare, un portofel, în conturi, în investiții, în active. Efectiv puțea a bogăție.

Acest este cel mai puternic afrodisiac!

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?