Nici laptele nu mai este lapte

Mă cuprinde nostalgia când mă gândesc că pe vremuri când cumpăram lapte de vacă chiar era lapte de vacă.

Acum mergi la ghici, la noroc. Poate este lapte de vacă în acea cutie de lapte UHT de la market, poate nu este lapte de vacă ci combinație cu lapte praf și alte elemente chimice, sau poate că este doar chimic cu extract de plante sau alte tâmpenii.
Și dacă laptele (baza alimentației încă din copilărie) nu mai este laptele muls de la vacă, ce să mai zic de brânzeturi???
La pizza sau merdenele în loc de brânză de vaci avem toping de brânză, care este orice altceva decât din lapte. Și ce să mai vorbim de cașcaval, smântână sau iaurt... Nici măcar banala cafea cu lapte de la automat....
Dar poate că sunt eu prea nostalgic și...   mă cufung în irealul actual gândindu-mă că o vacă paște frumos iarbă și ne oferă nouă lapte.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?