M-am rătăcit cu GPS-ul in mână

Căutam o stradă în București. Mai fusesem o singură dată acolo, acum vreo 15 ani, și pentru că multe s-au mai schimbat prin acest oraș a trebuit să pun GPS-ul.

Și merg eu frumos, cileanu, spre adresa respectivă, numai că ...
M-am învârtit în cerc vreo oră. Iar GPS-ul îmi tot spunea că am ajuns la destinație.
Am început să întreb oamenii de pe stradă, iar ei îmi spuneau că este în direcția opusă.

Ce să fac? Să mă încred în niște oameni străini, pe care nu îi cunosc, sau în GPS care este vârful de lance al tehnologiei?
După încă o oră de căutat în zadar cu GPS-ul am hotărât să merg în direcția opusă, asa cum îmi sugeraseră oamenii.
Și am găsit în sfârșit adresa. Dacă mă luăm după GPS .....
Tehnologia asta!!!!

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?