Muncitori străini la noi în țară

În România trăiesc și muncesc un număr destul de mare de străini. Cei mai mulți sunt muncitori, în fabrici și construcții.

Treceam astăzi pe lângă un grup de muncitori asiatici care muncesc la reabilitarea termică a blocurilor. Era în jurul orei 18:00 și își terminaseră tura.
Și în momentul acela când am trecut pe lângă ei mi-a trecut prin cap ceva. Mi-am amintit de prima dată când am fost să muncesc într-o țară străină. Și mă simțeam cu adevărat străin printre toți acei oameni (englezi) pe lângă care treceam zilnic.
Și mă gândesc că și aceștia asiatici poate se simt la fel cum am simțit și eu într-o țară străină.
De asemenea știu că mulți români se uită urât la acești asiatici care vin ei din Asia să muncească în România. Doar că nu ar trebui să îi privim cu ochii răi, căci nu de bine au părăsit ei propria lor țară și venit aici să muncească.


Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?