O mașină a călcat o pisică

Mergeam pe stradă cu copiii și la un moment dat se aude o pocnitură înfundată. Ne uităm repede dincolo de linia tramvai și realizăm faptul că o pisică tocmai a fost lovită de o mașină.
Ne oprim și ne uităm cu atenție în direcția accidentului.
Am realizat repede faptul că pisicuța dorise să traverseze strada iar mașina a acroșat-o.
Cel mai probabil izbitura sa auzit din cauza spoilerului mașinii.
Am ocolit zona, am traversat strada, și vroiam să vedem ce se întâmplă cu pisicuța. Între timp un alt șofer care văzuse incidentul a tras mașina pe dreapta și să adus la pisicuțe. A văzut că este ok așa că și-a văzut de drum.
Am ajuns și noi acolo și pisicuța era rănită la picior. Era un pui de pisică. Alte trei pisicuțe o păzeau.
Ne-am asigura că e ok și am plecat spre casă bucuroși de fapt că pisicuța a scăpat cu viață, deși poate de acum înainte din cauza sechelelor va fi mai atentă la mașini.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?