Conducerea țării: câinele și pisica

Pentru a înțelege mai bine puterea și opoziția în țara noastră, am hotărât să fac un experiment.

Și mi-am cumpărat o pisică și un câine. Pe câine l-am numit Dragnea, iar pe pisică Iohannis, adică puterea și opoziția din România.

Îmi făcea griji că voi crea mare tărăboi în casă având și pisica și câinele. Ceva asemănător cu râca dintre președinte și premier, pentru că unul e puterea, altul opoziția.

Surpriza mea a fost că pisica și câinele s-au înțeles ca frații, nici un fel de ceartă între ei, ba din contră, amandoi complotează împotriva papagalilor din colivie.

Astfel am înțeles cum e și cu politica asta. Ceartă multă și mult circ.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?