Trist la McDonald's

Un copil tare trist la McDonald's. El zicea cu un glas foarte întristat către tatăl său:
"De ce nu avem și noi bani să luăm mai multe?!"

Tatăl sau nu avea cuvintele potrivite la el căci zise cam iritat și destul de dezamăgit:
"Ti-am spus că am bani doar de 'Happy Meal'!

Citește și: Prințesa din castel și prințul din vis

Discuția asta m-a întristat. As fi vrut să îi dau eu bani acelui părinte pentru a putea oferi copilului său tot ce își dorea din acel FastFood. Doar că... Cam în aceeași situație sunt și eu, de mult. Doar că eu mi-am educat copii să nu își dorească niciodată mai mult decât le pot eu oferi.

Și chiar dacă specificul acestui site este umorul, caterinca, parodia și pamfletul, am considerat totuși că merită menționat acest caz.
Caz ce din păcate nu este izolat, ci întâlnit la mai mult de 20% din bucureșteni.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?