Secretele prințesei Elsa

Când am fost în Antarctica, și am vizitat Regatul de Gheață al prințesei Elsa, aceasta ne-a arătat unul din secretele ascunse ale regatului.


Există un zid imens, aproape transparent, și prin el se aude o muzică incredibil de frumoasă, dar pe care nimeni nu o poate reproduce.

Muzica frumoasă și misterioasă



Deși cetățenii regatului încercaseră în mod repetat să găsească o metoda de a reproduce frumoasa muzică ce răzbătea de dincolo de zid, nu au reușit niciodată.
Așa că prințesa Elsa ne-a rugat pe noi să gasim o soluție.

Dar nu am reușit. Am încercat să înregistrăm muzica pe telefon, dar nu s-a înregistrat nimic. Că și când nu ar fi existat o astfel de muzică.
Ca și când acea muzică nu era formată din sunete.

Atunci am tras concluzia că acea muzică pe care o auzeam de dincolo de zid era auzită doar de mintea noastră, nu și de urechile noastre. Și am testat acest lucru pe un om surd. Și într-adevăr, pe cât este straniu, pe atât de real a fost, caci surdul auzea muzică.

Chestia interesantă era că acea muzică se auzea doar la maxim 100 metri de zid. Și nu doar într-un loc anume, ci oriunde pe mii de metri. Tot ce conta, pentru a auzi muzica era să fii lângă zid.

Dar despre zidul misterios, într-un articol viitor.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?