Încarcă telefonul în modul avion

Am aflat de curând șmecheria asta prin care îți poți încărca mai rapid smartphone-ul.

Pentru că niciodată nu am timp să îl încarc la 100%. Mereu uit să îl pun la încărcat, poate obișnuința mea veche de când aveam Nokia 3510i cu butoane, telefon al cărui baterie ținea și o săptămână.

Și când trebuie să plec la muncă sau oriunde și văd că mai am doar 23% baterie îl pun repede la încărcat. Doar că în 10 minute nu prea se încarcă suficient.

Și cineva mi-a explicat o șmecherie banală prin care telefonul se va încărca mai rapid, și anume Mod Avion.
Astfel când pun telefonul la încărcat îl trec repede pe mod avion și se va încărca mai repede.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?