Cum m-am îmbogățit din monede de 50 de bani

Cum să faci avere din simple monede de 50 de bani


La fântâna unde toată lumea arunca monede, seară de seară eu adunam o fracție din ele astfel încât să nu se vadă că am luat dar nici să nu se umple fântâna cu monede niciodată.

   Asta pentru că eram paznic de noapte și nu mă vedea nimeni, cu excepția lui Dumnezeu desigur.

Astfel banii îi preschimbam la magazinele mari cum ar fi Kaufland, Carrefour, Lidl etc
    Și zi după zi (noapte mai exact), lună după lună, an după an, am strâns o avere devenind astfel bogat. Doar că un bogat care nu se dă mare, și care deși bogat trăiesc ca un sărac, de ochii lumii.

Și tu poți strânge mărunțișul de monede și faci o mică avere



Ori de câte ori mergi la magazin nu mai folosi cardul sau telefonul!
Du-te cu bani cheș și primi rest. Restul ala insignifiant format din monede le pui la pușculiță. Nu trebuie neapărat să fie o pușculiță în adevăratul sens al cuvântului, poate fi și un borcan, orice.
În timp vei strânge mulți bani fără să simți măcar.

De ce să pun monede deoparte când sunt tot banii mei?


Ei bine gândește așa: cumpărăturile de astăzi de la market costă 874 lei. Dar la fel de bine puteau costa 900 lei. Dacă cumpărăturile costau 900 lei atât ai fi plătit, nu?
Ei bine mereu va trebui să gândești așa, cum că respectivele cumpărături costă mai mult, iar diferența va fi pusă la pușculiță.
În timp se vor aduna suficient de multe monede încât odată transformate în bani mai mari vor fi o mică avere.
Apropo: nu doar monede de 50 de bani, poți pune la pușculiță și orice alt mărunt format din bancnote de 1 leu sau 5 lei.
Succes!

Citește pe Derscanu'Blog:
Cumva trebuie să faci haz de necaz

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?