Caut job la fără frecvență

Articol publicat în categoria job
fericit job fără frecvență

Să ai un job 8 ore pe zi, 5 zile din 7 este visul oricărui om. Link către descriere.

O mulțime de oameni fac facultatea la fără frecvență.
Așa că vreau să am și eu un job la fără frecvență. Adică să fiu plătit fără să trec pe la muncă. Și nici să nu mă pună să fac vreo muncă de acasă. - jobul ideal.

Sunt convins că mulți oameni au același vis ca și mine: muncă la fără frecvență.
 Și nu mă refer la puturoși, la cei care de lene nu și-ar lega nici șireturile de la pantofi. Acești oameni oricum nu merită nici un leu să își cumpere o conservă. Și culmea tocmai ei au pretenții, vor salarii mari să își cumpere telefoane șmechere, să arunce cu banii prin Mall-uri, să își cumpere haine de firmă, etc. - Vise plăcute le doresc!

Eu de cealaltă parte nu sunt vreun leneș, însă vreu job la fără frecvență cu salariul minim pe economie pentru că așa aș avea timp mai mult să muncesc ceea ce îmi place, adică hobby-ul meu. - tot vise.

Și puteți și voi visa alaturi de mine....

Comentarii

Carmen a spus…
La muncă timpul trece greu, când nu ești la muncă timpul zboară.
Și la muncă ești doar 8 ore...

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?