Ce înseamnă când visez frumos

Cuvinte cheie: vise, imaginație, dorințe, frumos, realitate, minte, întrebare, împlinire, iluzie
Vise frumoase

Câteodată am coșmaruri, alteori visez frumos, dar de cele mai multe ori nu îmi amintesc dacă am visat ceva sau nu.

După un coșmar mă trezesc agitat și îmi trebuie mult timp să îmi revin.
După un vis frumos este exact opusul: mă simt bine.
Dar dacă visul a fost incredibil de frumos chiar dacă mă trezesc bine dispus, faptul că mă trezesc la realitate, realitate care nu este la fel de frumoasă precum visul: devin dezamăgit.

Astfel se face că îmi pun întrebarea ce înseamnă când visez frumos?
Probabil că mintea mea vrea să îmi ofere ceva frumos chiar dacă în realitate nu se poate. Sau poate....
Cert este faptul că unele vise sunt atât de frumoase și cred eu că sunt rodul imaginației, probabil o împlinire iluzorie a dorințelor noastre..

Citește și:

Alte articole recomandate:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?