Cum să mă las odată de fumat?

Am avut o mulțime de tentative pentru a renunța la fumat. Dar fără succes. 😢

Probabil dacă m-aș muta într-o zonă rezidențială unde nu se fumează deloc, și ar trebui să ies la strada principală și să fumez acolo .. poate așa le-aș rări..

O mulțime de bani sunt arși prin țigară. 
Cam 1 leu țigara.
30 țigări pe zi înseamnă 30 lei pe zi.
Trist.
Și mai este și păcat pe deasupra.

Am încercat cu pastile. Cu voință. Cu privare. Nimic. Doar Dumnezeu ar putea face un miracol în viața mea.

Cred că fiecare om are o slăbiciune. A mea fumatul. Căci parcă le-aș mânca  (așa de "bune" sunt).
Oricum, vreau să renunț la fumat. Trebuie.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii