Mi-e teamă să fac curățenie în casă


 Mă apucă groaza la gândul că trebuie într-un final să îmi iau inima în dinți și să fac curat în casă. Ultima dată când am făcut curat s-a înfundat aspiratorul. Și am forțat până s-a ars.

Acum trebuie să chem mai întâi niște muncitori de la salubritate, înainte să folosesc aspiratorul.

Muncitorii trebuie să vina cu saci (nu menajeri) de rafie sau prelată ceva, și să adune mizeria cu târnurile sau lopata. Pentru că s-a umplut casa de mizerii:

  • Praf adus pe pantofi (noroi chiare)
  • Frimituri de pâine
  • Furnici
  • Gândaci
  • Coji de semințe
  • Ciorapi împuțiți
  • Etc


Și astfel după ce muncitorii de la salubritate vor evacua mizeria groso, abia atunci să bag aspiratorul în priză.


Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii