2021 - cerșetori la pătrat

Parcă și în alți ani erau cerșetori pe străzi. Dar acum în 2021 după pandemie și toate celelalte parcă s-au dublat, cred că triplat....

Și eu de fel nu mă îmbrac prea bine (să nu se uite femeile după mine, că mă sancționează soția 😀). Am un tricou roșu ieftin, pantaloni mai așa, încălțăminte ieftină din Decathlon....

Și sar pe mine cerșetorii. Un leu, doi lei, o țigară... Unii vine cu povești impresionante (voi povesti cândva într-un viitor articol câteva din poveștile lor de impresionat).

Și mă întreb ce ar fi dacă aș merge pe stradă la patru ace sau îmbrăcat de firmă. Ar fi coadă de cerșetori.

Sau poate au aflat că sunt miliardar în bitcoin???😀

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii