Depunere v retragere la casele de pariuri online

Despre cum se face depunerea și retragerea banilor din agențiile stradale pentru contul online s-a tot scris (găsiți pe Google) și vorbit (pe YouTube).

Problema pe care eu o văd și implicit o ridic este forma de manipulare folosită de casele de pariuri online (mă refer aici la Casa Pariurilor și Superbet - nu știu la celelalte dar cred că este la fel).

Astfel când depui bani aceștia intră imediat în cont.
Când vrei să retragi însă avem timpi de așteptare de până la 72 de ore.

În timpul de așteptare te poți răzgândi și anula cererea de retragere și poți juca în continuare toți banii.
Aici este o manipulare.
Căci am tot depus câte 50, câte 200 de lei. Pe care desigur că i-am jucat și pierdut.
Când în sfârșit după "n" pierderi câștig și eu o sumă de 600 lei, sau 2000 lei, și vreau să retrag mi se cere să aștept.
Se crează astfel premizele în care un dependent de jocuri de noroc să anuleze cererea de retragere și joace în continuare.
Aceasta este o altă manipulare pe lângă toate celelalte forme de manipulare la care recurg casele de pariuri online.

Articole despre pariuri:


Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?