Știe cineva ce țară este Caledonia?

Am ieșit de nebun pe stradă și am început să întreb oamenii următoarea întrebare:
"Nu vă supărați, în ce parte este Caledonia?"

Cei mai mulți oameni au fost sinceri și mi-au răspuns că nu știu.

Au fost însă și câteva răspunsuri altfel. O femeie la aproximativ 50 de ani cu niște cercei uriași mi-a răspuns că este departe și că ar trebui să folosesc metroul că ajung mai repede.

Un tânăr ce părea student mi-a zis că nu știe sigur dar cel mai probabil este prin cartierul Militari.

Un bărbat între două vârste mi-a zis că este departe și mi-a arătat cu mâna spre Sud, apoi mi-a cerut o țigară (ca recompensă probabil pentru deranj).

Nu cred că sondajele arată mereu cu exactitate starea de fapt, mă gândesc că nu am avut eu noroc să dau peste oameni cu ceva cultură generală.

Răspunsul!



Normal că am oprit acest sondaj ad-hoc abia când cineva mi-a răspuns corect.
Da, un băiat minor, căci după ce mi-a răspuns corect l-am felicitat și am aflat că are 15 ani și este pasionat de istorie
Chiar așa: mai este cineva pasionat de istorie!????
Și el mi-a spus că nu crede să existe vreo stradă Caledonia, dar în vechime ceea ce noi astăzi numim Scoția se numea Caledonia, mai exact în timpul Imperiului Roman.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?