Marți 13 ghinion

Nu s-a dovedit niciodată că ziua de marți 13 aduce ghinion sau noroc. Așa cum nici ziua importată de la americani de vineri 13 nu s-a dovedit că ar fi ghinionistă.

Dacă pentru ango-americani vineri 13 este nasoală, pentru români marți 13 este ziua nefastă. Sau cel puțin așa cred unii.

Să vă spun o întâmplare reală văzută cu ochii mei.
Aseară luni 12 octombrie când am plecat de la muncă colegul meu a uitat telefonul la muncă.
Pentru că mașina lui este funcțională și a mea nu eu merg cu el, cu mașina lui.
Astăzi 13 octombrie 2020 pe drum s-a aprins becul roșu din bord pentru că apa fierbea nu altceva.
Am dat vina pe faptul că s-a mers bară la bară. Iar când am avut drum liber am zis că se va răci datorita faptului că tăiam aerul rece.
Doar că deși becul roșu s-a stins nu a fost ok. Căci la un moment dat am fost învăluiți de un nor alb. Ieșeau aburi albi și de sub mașină și de sub capotă.
Plesnise un furtun și astfel am rămas fără lichid de răcire.
Și nu avea nici telefonul să sune un prieten.
Astfel că el a concluzionat că este vinovat marți 13.

Acum fiecare crede ce vrea.
Eu nu cred în noroc sau ghinion. Eu cred că tot ce se întâmplă este voia Lui Dumnezeu.
Alții însă cred în noroc sau ghinion.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?