Soarele negru

Am trăit să o aud și pe asta.

Se pare că printre miile de teorii științifice sau mai puțin științifice există și una care susține că în afară de Soarele pe care îl vedem cu ochii noștrii (dovadă empirică) există și un alt soare, un soare negru care emană lumină neagră.

Eu nu pot înțelege cum ar fi lumina aia neagră. Eu știu că lumina luminează în întuneric și că întunericul poate fi câteodată definit ca lipsă a luminii.

Să încerc doar să îmi imaginez o lumină neagră mă ia durerea de cap, cred că bubuie mintea.
Și nu lumina de la ecranul telefonului..

În teoria asta cu soarele negru se spune că de aia avem noapte, că ziua avem lumină de la un soare luminos cu lumină albă sau galbenă sau cum o fi, și cică noaptea avem soarele care luminează o lumină închisă (neagră) care oferă întunericul nopții.
Pare ridicol. 

Mă gândesc că într-o încăpere fără geamuri și fără vreo sursă de lumină este beznă indiferent dacă este zi sau noapte.
Astfel că nu am nevoie de un soare negru pentru a avea beznă.
În schimb am nevoie de soarele existent pentru a avea lumină.

În concluzie mi se pare prea aiurea teoria asta cu soarele negru. Sunt multe teorii care au sens dar asta nu.
Însă până la urmă fiecare crede ce vrea, căci totul se rezumă la credință.

Apropo!
Există și culte mai oculte care cred în chestia asta.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?