Din ce este făcut fierul?

Ce este fierul?
Întrebarea asta mi-a pus-o fiul meu.
Ce să îi răspund? I-am spus că fierul este ... fier, că nu este făcut din ceva anume. Fierul este un metal care se extrage din pământ.

Cum, cum se extrage? m-a întrebat el.
Complicat! Aam răspuns oftând.

Chiar așa! Cum se extrage fierul? Habar n-am.
Așa că am căutat pe net. 
Se pare că în pământ (sub pământ) există foarte mult fier sub formă de roci (minereuri). Aceste minereuri se extrag din pământ și apoi în cuptoare (la temperaturi ridicate) se extrage fier.
Este un proces complex dar necesar.
De asemenea prin reciclare tot fierul vechi se retopește și se revalorifică.

Pentru mai multe informații atât copilul meu cât și toți cei interesați puteți căuta mai adânc pe net.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?