Șofer de mafiot

Mereu mi-am imaginat cum ar fi să conduc o ambulanță sau o mașină de poliție.
Să pun sirenele să urle la maxim și toți ceilalți să se dea la o parte să îmi facă mie loc. Să fiu regele șoselelor...

Dar șofer de mafiot?
Păi și așa e bine, șoferul lui Don Corleone...
Cine ar avea curajul să nu țină distanță față de mașina lui Tuti Capi? 
Sau cine nu ar trage de volan instantaneu doar să îmi facă loc - e bolidul bosului doar!

Când ești în trafic și se îngustează șoseaua și lângă tine un camion ai curajul să îi iei fața? Poate ai, dar sigur nu vei avea dacă în locul camionului aș fi eu la volanul mașinii mafiei.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?