Vreau și Vinerea weekend

Astăzi 9 octombrie este vineri. Și sunt liber de la muncă.
Așa că dimineață m-am trezit tot la 5:30, mi-am băut cafeaua, am mai tolălint, apoi am plecat la școală cu copilul căci are ore de la 7:30. Asta până nu se va închide iarăși școala.

Apoi întors eu acasă m-am pus să mai dorm nițel căci s-a tot adunat oboseala.
Am dormit, m-am trezit să merg să i-au copilul de la școala și cum mergeam eu așa m-am gândit:
  "Vai ce bine că este vineri azi! Abia mâine e sâmbătă și astfel mai am două zile de odihnă."

De aceea am început să scriu acest articol. Căci știu ce bine este să ai mai mult timp liber.
Deci vreau și Vinerea să fie tot weekend, weekendul să aibă deci trei zile.
Și să lucrez doar 4 zile pe săptămână - dar să fiu plătit 5.

Alte articole:

De pe alte site-uri:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?