De ce joacă oamenii la păcănele

Mi-am pus această întrebare de nenumărate ori. De ce tot joacă oamenii la păcănele dacă văd bine (în decursul timpului) că pierd bani?
Psihologii oferă răspunsuri în funcție de știința lor (psihologie), dar totuși... 
Cu siguranță că este ceva mai mult decât o simplă obișnuință sau dependență, de asemenea este ceva mai mult decât nevoia de bani sau de adrenalină. Dar ce este?

După mult timp am realizat că este o combinație între cele enumerate mai sus DAR la care se adaugă hipnoza (unii ar numi-o sugestie, seducție, etc). Da, hipnoza.
Aparatele de păcănele crează o hipnoză precum o vrajă (ca o capcană fără scăpare) prin imagini și sunetele și prin rotirea rapidă a simbolurilor de pe ecran.
Acesta este răspunsul meu la întrebarea de ce joacă oamenii la păcănele.


Articole pe aceeași temă:

Articole anterioare:

Populare:

Pe alte site-uri:

Comentarii

Sorin a spus…
Bine că le-a închis. să le închidă de tot!!!!!!!!! N
Manea Ionuț a spus…
Fără să vrea autoritățile au făcut ceal mai bun cadou închizând blestemățiile astea
Eu nu prea le joc, eu sunt cu pariuri la fotbal sau tenis. Dar am colegi la mine la muncă care sunt lefteri din cauza lor.
Să le închidă pe veci
Alexandru a spus…
Nu stiu de ce mi-a trebuit atata timp sa înțeleg că este o iluzie.
Nu se poate câștiga la aparate.
Chiar de câștig azi îi voi pierde mâine.

Este o mare mare păcăleală.

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?