Ce știi tu știu și eu, dar ce știu eu tu nu ai habar

Iată o declarație pe care o public să vadă întreaga lume cum se atacă la nivel superior deștepții între ei:

"Te crezi deștept, ai școală multă, te documentezi la TV și în online, citești cărți grele de fizică cuantică, te învârti în cercuri înalte, ești un deștept ce să mai..
Doar că vezi tu, chestia e că ceea ce știi tu știu și eu, școala pe care ai făcut-o tu am făcut-o si eu, documentarele vizionate de tine au fost vizionate și de mine, cărțile alea științifico-fantastic le-am citit și eu, cercurile alea formate din oameni luminați le frecventeaz și eu.
Doar că eu sunt mai mult decât tine. Tu ești eu de ieri, iar eu sunt eu de azi. Am o zi în plus, și știu mai multe decât tine, lucrurile petrecute în ultimele 24 de ore tu nu le știi.
Așa că taci!
Nu te mai îngâmfa atât căci nu ești așa de deștept cum crezi!"

Faacinant. Am rămas perplex.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?