Sateliții lui Elon Musk

Încă stau și mă întreb:
- Ce mai fac sateliții aia mulți ai lui Elon Musk?
Răspuns nu am la întrebarea de mai sus (retorică aș sublinia).
Dar mă întreb iarăși:
- Oare chiar așa să fie? Patronul Tesla - Elon Musk - să fi reușit să construiască și apoi să trimită în spațiu miile de sateliți?
- Hm!

Apropo! Ce rol au sateliții?
Până la urmă eu nu prea am semnal de la 500 de metri de antenă, cum dar să am semnal de la 35888 km? - Căci cică cam asta ar fi distanța de la sol la sateliți.

Oricum, nu am posibilitatea să mă duc în spațiu și să văd cu ochii mei sateliții ăștia mulți.
Nici măcar cu telescopul nu îi pot vedea.
Poate le fac o poză cu telefonul la noapte 😃

Din imagine se văd niște lumini. Atât.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?