Tocăniță de cartofi fără cartofi

Articol publicat în categoria mâncare
Într-o zi am fost cu familia în vizită la o altă familie.

 La masă doamna Laura ne-a spus că avem supă de tăieței și tocăniță de cartofi cu pulpe de pui.
Toate bune și frumoase. Supa de tăieței: un deliciu, aș mai fi cerut încă o porție, chiar două, dar am și eu obraz totuși.

Apoi a venit felul doi: tocăniță de cartofi.
Doar că eu nu am văzut nici un cartof, nici la mine în farfurie, nici la ceilalți.
"O fi vreo rețetă nouă!" mi-am zis eu, "tocăniță de cartofi fără cartofi".

Oricum mulțumesc doamnei Laura, delicioase feluri de mâncare mai face - mult peste Șefi la Cuțite.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?