Totul despre loto win for life

Loteria italiană Win For Life 10 din 20


Spre deosebire de loto 6/49 unde șansele de câștig sunt aproape zero, și spre deosebire de loto Polonia unde se extrag 20 din 80 și astfel este destul de greu de nimerit numerele câștigătoare, loto 10/20 este de departe varianta cea mai ușoară de pe piață pentru a câștiga cât de cât.

Și se extrag 10 numere din 20, ceea ce înseamnă că șansele cresc considerabil spre deosebire de alte loterii.
Însă deși pare ușor nu este chiar așa.
Sistem 8/15
Am încercat să acopăr cât mai multe numere și pentru asta am jucat 8/15 la Casa Pariurilor. Pe 8 numere nimerite nu este câștig dar pe 9 câștigul este de 3 ori, iar pe 10 de 15 ori.
Asta presupunea ca din cele 20 de numere să nu extragă fix cele 5 pe care nu le-am jucat. Doar că aproape întotdeauna cel puțin două numere erau extrase.
Așa că am concluzionat că nu este o variantă optimă.

Strategia 3 numere pe 3 bilete
Am încercat următoarea strategie: 3 bilete diferite în ideea să prind măcar un bilet. Pentru că nu a ieșit niciunul am jucat iarăși același bilete dar am mărit miza de 4 ori. Nici acum nu a ieșit și am repetat mărind iarăși miza de 4 ori.
A ieșit un bilet și mi-am recuperat banii plus profit. Dar putea să nu iasă și dacă mai ratam câteva serii ajungeam în situația de a paria sume uriașe - ceea ce nu este sănătos.

Strategii progresive

Strategiile deja cunoscute și mult lăudate pe internet: Martingale, Fibonacci, etc, nu sunt recomandate la această loterie.
Spun asta pentru că din când în când organizatorii nu afișează o extragere decât după câteva ore.
Să explic: ieri spre exemplu la ora 17.00 nu a fost afișate numerele câștigătoare decât abia după ce au fost afișate cele de la ora 18.00.
Asta înseamnă că dacă jucam o progresie nu aș fi putut verifica rezultatele și nu aș ști dacă să mai pulsez sau nu.
Pentru că pentru a juca strategii progresive pe termen lung ai nevoie de rezultate în timp oportun. 

Varianta 3,4,5 numere simple

O altă variantă pe care am încercat-o a fost să joc numere simple (fără sistem) în următorul mod.
La 3 numere avem cotă de 8. Și am jucat aceleași 3 numere pe 6 extrageri consecutive. Dacă ieșea un bilet aveam un profit mic dar bun.
La fel și cu 4 numere unde cota este de 20 jucam 15 extrageri. Iar la 5 numere unde cota este de 50 jucat 40 extrageri. (logic - se întindea pe mai multe zile).
Această strategie este foarte bună pe termen lung pentru că nu se pierd rapid bani, și dacă urmărești cu atenție extragerile vei observa că unele serii nu se repetă des iar altele se repetă foarte des.

Alte articole:



Comentarii

Anonim a spus…
5 numere simple cu 1 leu - 50 lei câștig

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?