Nu pot avea încredere în mintea mea

Articol publicat în categoria haz de necaz
Am observat că în ultimele decenii din viața mea nu mai pot avea încredere în propria mea minte.
Memoria. Nu mai țin minte anumite detalii. Câteodată uit la ce mă gândeam cu câteva minute în urmă.
Voința. Nu am voință. Mintea îmi joacă feste.
Zic că nu mai fumez și mă trezesc cu țigara în gură.
Zic că renunț la păcănele și mă trezesc în cazinou călare pe aparat.
Zic mereu că renunț la job și mă apuc de făcut bani, dar în schimb merg constant la muncă și nu am bani.
Mintea. Mintea mea mă păcălește zi de zi.
Un exemplu chiar în această seară la Mega Image. Văd acolo mere cu 4 lei kilogramul - vai! bucurie mare pe mine. Când colo era 3,99 lei per kilogram.
Dar mintea nu m-a lăsat de tot. Încă îmi amintesc de luptele din arenă când eram gladiator. Nu este o imagine prea plăcută.
Îmi mai amintesc și teorii științifice care mă amuză - gen Teoria aia care susține că Nimic a explodat și așa a apărut totul.
Mintea mea este totul pentru mine. Eu sunt ea și ea încearcă să mă ducă în eroare. Trist.


Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?