Sunetul ploii în acoperiș

Am un prieten care a investit o mulțime de bani în izolarea tavanului de la mansardă. A folosit celuloză (sau ceva de genul), o căruță de bani.
Și asta pentru că voia izolare fonica ultra. Adică să nu care cumva să audă când plouă.

Adevărul este că dacă ai tablă pe casă și afară plouă se aud stropii de ploaie.

Însă eu iubesc să aud ploaia, să aud cum cad picături de ploaie.
Deși aș prefera să fie mereu vară iubesc și Soarele și zapada și ploaia.
Ploaia mă face melancolic și îmi dă o stare de disconfort, dar chiar și așa și chiar și la vârsta mea trecut de a doua tinerețe, încă mă fascinează fenomenul ploaie.
Cum cad din cer picături de ploaie.

Așa că în afară de faptul că nu aș investi atât de mulți bani în izolare, nici nu vreau să o fac pentru că iubesc să aud cum plouă.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?