Cazanul de gunoi - destinația finală

Pentru multe cumpărături făcute aiurea. Dacă ne permitem cumpărăm orice, nu contează dacă avem sau nu nevoie.

Mai ales dacă este la ofertă. 
Vedem în raft afișat faptul că la acest produs este o reducere de 40%. - Și trebuie neapărat să îl cumpărăm, pentru că este redus, pentru că este la ofertă.

Normal că în această capcană am căzut și eu. Și astfel în timp am tot adunat una-alta. Iar când am făcut o curățenie generală am aruncat mai bine de 80% din ele.
Dar le cumpărasem la ofertă....

Nu mai zic de mâncare. Magazine precum Mega, Profi, Lidl pun mereu la reducere de 50% pentru produsele alimentare care expiră în următoarele zile.
Și când (mulți dintre noi) vedem oferta.. adică la jumate...
Apoi dacă am cumpărat și am făcut-o la calicie, este clar că nu vom putea consuma tot.
Și astfel mare parte din produsele achiziționate la ofertă ajung la tomberon.

Concluziile:
Fii cumpătat!
Nu mai fi avar, calic!
Nu cădea în capcana marketingului!
Cumpără doar ce îți trebuie!

Citește și:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?