Cum m-am lăsat de fumat

Articol publicat în categoria fumat
Într-o seară am decis brusc să mă las de fumat, deși mai încercasem de câteva ori fără succes.

Copii îmi ziceau că dau o mulțime de bani pe țigări, că risipesc banii aia puțini
Mai mereu trebuia să împrumut bani pentru țigări

Astfel am decis să rup acest lanț al viciului. Căci ajunsesem să fumez aproape două pachete pe zi.
Oare câți bani am irosit în cei 20 de ani de când m-am apucat de fumat?

Totuși realizarea acestui vis este undeva în viitorul apropiat. Căci încep să vreau din ce în ce mai mult acest lucru.
Astfel că mi-am imaginat ce bine este să trăiesc liber de acest viciu.
Când voi reuși cu adevărat voi face un update la acest articol.
Până atunci încă încerc.
Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?